כונני מבחן ללא מגע של טסלה עשויים להגיע לבריטניה כאשר מגבלות פשטות

טסלה מתכוננת להחזרת מכוניות ורוכשי משאיות לאולמות התצוגה שלה ברחבי העולם בכך שהיא מתחילה להציע כונני מבחן ללא מגע.
התוכנית כבר מוצעת בסין בה החלו להקל על מגבלות נגיף הקורונאווי. כמו גם כאשר מגבלות בסופו של דבר מרימות נסיעות ללא סיכונים כמו גם רואים לקמעונאים בבריטניה, העסק עשוי להיות ראשוני מאוד להציע כונני מבחן ללא מגע ללקוחות פוטנציאליים כאן, עם סיכוי לבחון את Design Design S, Design X AS AS כמו כן, עיצוב 3 מכוניות עם ניקוי נטול סיכונים, כמו גם התרחקות חברתית עדיין בראש.

המכוניות החשמליות הטובות ביותר לקנות 2022

הלקוחות בסין מסוגלים לספר מראש כונני מבחן באינטרנט או בטלפון, כמו גם לסכם את הניירת הדרושה באמצעות הדוא”ל, מה שמאפשר לקמעונאים של טסלה לקבל מכוניות ומשאית מחוטאות לחלוטין המוצעות עם המפתח נעול בבטחה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כאשר הלקוחות מופיעים לקחת את כונני המבחנים שלהם בטסלה, אנשי הקמעונאות פותחים את המכוניות והמשאית מרחוק באמצעות אפליקציית טסלה, בעוד שמדריך מוצע על מסך המגע הגדול של המכונית כדי להסביר את פונקציות המכונית.
כאשר המכונית והמשאית מוחזרים, הקמעונאי יכול שוב להשתמש באפליקציית טסלה כדי לנעול את המכונית, לפני שהוא מחטט אותה לחלוטין שוב לנסיעת המבחן הבאה. כמו גם על הלקוח לרצות להמשיך ברכישה, ניתן לעשות זאת באינטרנט כפי שהוא נמצא בבריטניה כעת. ללקוחות היו אז שבעה ימים או 1,000 מיילים כדי להחזיר את המכוניות והמשאית אם הם לא מאושרים.
טסלה קובעת כי משלוחים ללא מגע של מכוניות אפשריות גם כן.
ניתן לראות כבר את תהליך הנסיעה ללא קשר בזכות סרטון שפורסם באינטרנט המציג סופר בלוגים סיני שעושה הזמנה בטלפון, ומגיע לסוכנות כמו גם לקבוע את עצמם בשיחת טלפון אחת נוספת, בעוד שנציג הסוכנות לאחר מכן נפתח המכוניות והמשאית כמו גם הנסיעה המבחנה מתחילה.
למרות הדילמה של נגיף הקורונאוויס בסין, מכירות טסלה המשיכו לגדול במהלך פברואר, כאשר הדיווחים טענו כי המותג מכר שם 3,958 מכוניות בפברואר, 400 יותר מאשר בחודש הקודם. זה למרות המכוניות ומכירות המשאיות בסין הצהירו כי ירד בסביבות 80% באותו חודש.
האם אתה מאמין שזה רעיון נהדר? תן לנו להבין את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מקלארן מגדיר רשומת מכירות חדשה כמו גם מייצרת 250 משימות חדשותמקלארן מגדיר רשומת מכירות חדשה כמו גם מייצרת 250 משימות חדשות

מקלארן רשמה את השנה הטובה ביותר שלה אי פעם למכירות בשנת 2015 מכירת 1,654 מכוניות ומשאיות שהובילו להתפתחות של 250 משימות חדשות כמו גם משמרת ייצור שנייה במערכת ייצור שנייה