ניסאן לבנות יריב גולף בספרד

ניסאן חשפה כי היא תבנה את יריבו החדש של קטע ה- C לפולקסווגן גולף במפעל שלה בברצלונה, ספרד.
המכונית החדשה, שנובעת מהתחלה בייצור ביולי 2014, הייתה אמורה לפתח במפעל סנדרלנד של ניסאן. עם זאת, ניסאן השקיעה 250 מיליון ליש”ט במתקן סנדרלנד כדי לבנות במקום זאת רכב קטן אינפיניטי משנת 2015.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

מפעל ברצלונה יוצר כיום מכוניות מסחריות כמו ה- NV200 בצורות קונבנציונאליות וגם Env200 המופעלות על ידי Env200, ודגמי איסוף השטח של Pathfinder ו- Navara.
רכב הנוסעים החדש יוסיף 80,000 יחידות נוספות של קיבולת שנתית למפעל, וייקח את הייצור הכולל במפעל ברצלונה להרבה יותר מ- 200,000 כלי רכב. הוא מייצג השקעה של 110 מיליון אירו וניסן מצהיר כי ייווצרו 1,000 משימות ישירות ו -3,000 משימות עקיפות.
בנוסף ליריבו החדש של הגולף, ניסאן תוסיף 24,000 יחידות של קיבולת שנתית נוספת לבניית הנברה, המייצגת השקעה נוספת של 14 מיליון אירו. המפעל יהיה אחראי גם על בניית תיבת ההילוכים עבור העלה של ניסאן ו- ENV200, המייצגת השקעה בתוספת 6 מיליון אירו.
ההשקעה הכוללת של 130 מיליון אירו תשמש לשיפוץ ולמודרניזציה של קווי הייצור של מפעל ברצלונה במוכנות לתחילת ייצור הרכב הנוסעים החדש וייצור תיבות הילוכים חשמליות.
עם זאת, בעוד שניסאן חשפה היכן יוקם הגולף ופורד פוקוס החדש שלה, הוא הפסיק לאשר את שם המכונית החדשה. סגן נשיא המנהל של ניסאן לתכנון מוצרים, אנדי פאלמר, אמר ל- Automobile Express: “יש פער בטווח שלנו והרעיון של הרכב החדש הוא להחזיק את הלקוחות שלנו במותג.
“זה יתפוס את הרוכשים שעברו מג’וק, שיכול היה לקבל קאשקאי אם הם צריכים הרבה יותר מקום. בסופו של דבר הרעיון הוא להכניס אותם לאינפיניטי. ”
“השם טרם נחשף, אך פאלמר הפיל סדרת רמזים. “זה לא ישתמש בשם האלמרה, אתה יכול להיות בטוח בזה”, אמר. “אבל זה יהיה מוכר.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

HOT YUNDAI I30 GT SPIDHOT YUNDAI I30 GT SPID

הצלמים המקצועיים המרגלים שלנו חשפו גרסה מסתורית של יונדאי I30. כשנראו כאן חנתה כמו גם לא מוסתרת, תסלח לך במהירות לטעות בזה בזכות ההאצ’בק הנפוץ בן חמש הדלתות. עם זאת,