פולקסווגן Touareg V8 TDI שנחשף בג’נבה

פולקסווגן טוארג V8 TDI החדש נחשף בתערוכת הרכב של ז’נבה השנה. כאשר הוא מגיע לשוק האירופי במאי, הוא יהיה העיצוב החזק ביותר המסופק על ידי המותג, כמו גם רכב השטח הדיזל החזק ביותר מקבוצת פולקסווגן. לרוע המזל, פולקסווגן אימתה כי העיצוב לא יוצע בבריטניה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הטוארג החדש, המופעל על ידי מנוע דיזל V8 בנפח 4.0 ליטר טורבו, יוצר 410 כ”ס כמו גם 900 ננומטר מומנט. הביצועים ניזונים מתיבת הילוכים אוטומטית כמו גם מערכת הנעה של כל הגלגלים, כאשר פולקסווגן מכריזה על זמן 0–62 קמ”ש של 4.9 שניות כמו גם מהירות עליונה של 155 קמ”ש.
• רכבי שטח הטובים ביותר כמו גם שטח שטח לשנת 2019
גרסאות טופ טופיות של טוארג החדש ביותר של פולקסווגן באו מצוידות בסט של גלגלי סגסוגת בגודל 19 אינץ חבילה “ראייה”, הכוללת עמעום מראות חיצוניות כמו גם פנסים אוטומטיים.
רכב השטח החדש ביותר של פולקסווגן כולל גם הוא אחיזה בטכנולוגיית התמיכה בנהג, כולל ראיית לילה (המאתרת הולכי רגל כמו גם בעלי חיים בחושך המשתמשת בהדמיה תרמית), פקק תנועה באינטרנט כמו גם עזרה בנתיב דרכים (מצב נהיגה באוטומציה חלקית למהירויות כמו בערך בסביבות 40 קמ”ש), היגוי ארבע גלגלים כמו גם סורגים פעילים נגד גלילה.
פרטי התמחור האירופיים עבור פולקסווגן טוארג V8 TDI החדשה צפויה לצאת לאחר שתערוכת הרכב של ז’נבה סוגרת את דלתותיה, יחד עם המפרט המלא של המכונית.
כעת בדק את ההערכה שלנו על פולקסווגן טוארג. הבה נבין את המחשבות שלך בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

כלב שמירה דורש הקפאה במחשב האישי בבריטניה כמו גם במכוניות PCH והחזר מימון משאיותכלב שמירה דורש הקפאה במחשב האישי בבריטניה כמו גם במכוניות PCH והחזר מימון משאיות

מכוניות ומלווים במימון משאיות צריכים לספק הקפאת פירעון לשלושה חודשים לנהגים שחווים קשיים המספקים את ה- PCP החודשי שלהם כמו גם החזר ליסינג בגלל Coronavirus- נושאים קשורים, אמר כלב השמירה