קרייזלר צירם בבריטניה

המותג קרייזלר יופעל בבריטניה תוך שנתיים.
סגנית המנכ”ל של פיאט קבוצת בריטניה, קארל האקינס, שנאמר בלעדית עם רכב אקספרס, חשף כי דגמי קרייזלר כבר לא יימכרו בבריטניה.
נכון להיום, המותג קרייזלר נמשך מהמכירה ויעלם רשמית מחופים אלה עד 2017. ירידה במכירות ותיקי מוצרים שנכסים על ידי הנחיות CO2 מחמירות בהרבה, מזרזים את יציאת המותג.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הסלון הגדול של קרייזלר, ה- 300C, נמחק בהצלחה כמו גם ה- Grand Voyager. זה משאיר את ה- Ypsilon Supermini כדגם היחיד בטווח-אך הוא יימכר על בסיס הזמנה בלבד עד שהמותג האמריקני יקרא לו סוף סוף יום בבריטניה.
16

הגרזן הנופל על פעילותה בבריטניה של קרייזלר חוזר על עצמו גם באירופה היבשתית. קבוצת פיאט משליכה את לנצ’יה מכל השווקים האירופיים המציינת שהיא תשרת רק את השוק האיטלקי הביתי שלה.
היציאה של קרייזלר תטאטא בשורה של שינויים בקבוצת פיאט בבריטניה. כיסוי רשת המכירות שלה בבריטניה משופץ עם סוחרי ג’יפ ואלפא רומיאו המצטרפים כעת לכוחות, וסוחרי פיאט ואברת ‘הפועלים מאתרים כפולים. חלק מהסוחרים שכבר מוכרים את כל המותגים של קבוצת פיאט תחת קירוי אחד ימשיכו להציע את כל המוצרים מלבד קרייזלר.
החדשות מביאות קץ לכמה שנים קשות עבור קרייזלר במדינה זו. ל- 300C ו- Grand Voeager של החברה הצטרפו דלתת ה- Ypsilon ו- VW Golf-vivering של פיאט 500 בשנת 2011 וכתוצאה מכך הרחיבו את מגוון הדגמים ופתחו את המותג האמריקני ללקוחות חדשים.
16

עם זאת, הדלתא נמחקה מחירי המחירים בבריטניה בשנה שעברה והשאיר את יפילון, 300C וגראנד וויאג’ר. גם הסלון הגדול וגם People Carrier חיילו ללא עדכונים למרות דגמים חדשים יותר שהופיעו בארצות הברית. בשנה שעברה רשם המותג 1,982 מכוניות בבריטניה – הרבה יותר מ- 21 אחוזים בסך הכל של 2013.
Howkins אמר ל- Automobile Express כי פיאט קרייזלר מכוניות במקום חורש כסף למותג האמריקני האחר שלה – ג’יפ. בשלוש השנים הבאות, לטווח השלוש המכוניות הנוכחי יצטרפו יריב של ניסאן קאשקאי בגודל בינוני ורכב שטח גדול מגוון המכונה כיום ‘Grand Wagoneer’.

מה אתה חושב לקרייזלר שנעלם מבריטניה? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

גרנד פרי ספרדי 2012גרנד פרי ספרדי 2012

הכומר מלדונאדו זכה בגרנד פרי הראשון שלו בפורמולה 1 בברצלונה. הוא התחיל מקוטב לסיים את הגרנד פרי הספרדי לפני פרננדו אלונסו וקימי רייקונן. מלדונאדו ואלונסו נכנסו לגלגל לגלגל לפינה הראשונה,

קיה פורטה החדשה לשנת 2019 השיקה בתערוכת הרכב של דטרויט לשוק האמריקניקיה פורטה החדשה לשנת 2019 השיקה בתערוכת הרכב של דטרויט לשוק האמריקני

קיה חשפה את הסלון הקומפקטי של הפורטה הקומפקטי של הדור השלישי שלה בתערוכת הרכב של דטרויט השנה. הרכב ייכנס לשוק האמריקני בשנת 2019. נראה כי ה- MK3 Forte מושפע מאוד