מכירות EV של קבוצת פולקסווגן כפול בשנת 2021 למרות מחסור השבבים העולמי

נתוני המכירות החדשים ביותר של קבוצת פולקסווגן חושפים שיפור הביקוש העולמי למכוניות חשמליות, למרות המחסור במוליך למחצה ברחבי העולם המשפיע על מכוניות ומכירות משאיות בשלם. הקבוצה הציעה בשנה שעברה 8.9 מיליון מכוניות בכל המותגים, 452,900 מהם היו EVS, דחיפה של 96% לעומת השנה הקודמת. זה למרות מכוניות כלליות ומכירות משאיות יורדות ב -4.5% משנה לשנה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בשנת 2020, 2.5% מהמכירות היו כלי רכב חשמליים. זה הרבה יותר מכפול ל -5.1% בשנה שעברה, כמו גם מכירות היברידיות של פלאגין היו גם באופן משמעותי. ב 309,000 יחידות, מכירות ה- PHEV עלו ב -61%.

גולף פולקסווגן מקבל שדרוג Infotainment לשנת 2022

בהתחשב במגמות אלה, קבוצת פולקסווגן מנבאת שאדם מכוניות ומשאית בשניים המוצעים ברחבי העולם בשנת 2030 יהיו חשמליים. אירופה הראתה ביקוש חזק במיוחד ל- EVS בשנה שעברה, כאשר מכוניות ומשאיות חשמליות מהוות הרבה יותר מעשרה אחוזים מהמכירות, ואילו צפון אמריקה קיבלה משלוח של 37,200 דגמים חשמליים לחלוטין, שלוש פעמים הרבה יותר מהשנה הקודמת.
המכוניות החשמליות והמשאית החשמלית המוכרת ביותר של הקבוצה ברחבי העולם היו ה- Folkswagen ID.4 Crossover ב 119,600 יחידות, נענה על ידי ההאצ’בק הקטן יותר של ID.3. שבר פחות מ- 50,000 אאודי טרונים הועברו, כאשר הסקודה משנה 44,700 Enyaq IVS. גם 41,300 פורשה טייקנים מצטיינים נמכרו, והניחו אותה רק 100 יחידות מאחורי ה- E-up של פולקסווגן!.
ראש המכירות של קבוצת פולקסווגן, כריסטיאן דהלהיים, אמר: “2021 היה קשה ביותר בגלל מחסור מוליכים למחצה ברחבי העולם, אולם בכל זאת יישמנו בעקביות את הקורס העתידי שלנו. ההכפלה של נפחי הסוללה-חשמליים שלנו כמו גם הביקוש הגבוה לכל המכוניות שלנו מראה בבירור שאנחנו על המסלול הטוב ביותר. זה משהו שנפתח עליו בשנה הנוכחית כמו גם להמשיך ולהקדימה את הטרנספורמציה שלנו. ”
בדוק את הערכתנו של פולקסווגן טיגואן אהבריד כאן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

בעלים חדשים של פיאט 500 שזכו לתגמולים בקריפטו לנהיגה יעילהבעלים חדשים של פיאט 500 שזכו לתגמולים בקריפטו לנהיגה יעילה

פיאט השיקה יוזמה חדשה של ניידות אלקטרונית שתראה את הנהגים של 500 החדשים שלה המתוגמלים בקריפטו, כך הם נוהגים בצורה יעילה יותר. המכונה Kiricoins, לאחר מכן ניתן לבזבז תגמולים אלה