Land Rover Rover Defender המופעל על ידי מימן חדש בפיתוח

Land Rover אישר כי הוא יפתח מגן אב-טיפוס של תאי דלק מימן, אמורים להעלות את צעדיו בכבישים בבריטניה בהמשך 2021.
נקרא Project Zeus, זה חלק מאסטרטגיית Remagine של יגואר לנד רובר, שמטרתה להשיג פליטת פחמן אפס נטו בכל רשתות האספקה ​​של JLR, ייצור ומוצרים עד שנת 2039.

יגואר לנד רובר רובר חשמלי מכונית חשמלית פוגעת: פרטים מלאים

עיקר שיטת הדמיון מחדש תלוי בהפעלה רחבת היקף של כלי רכב חשמליים סוללה, אך המשרד אכן כלל מימן כהערת שוליים להמצאת החברה מחדש, והצהיר בפברואר כי מכוניות אב-טיפוס של תאי דלק מימן יתחילו לבחון בהמשך השנה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כעת אנו יודעים שאב -טיפוס המימן הראשון מבוסס על המגן החדש. מכונה ה- Defender FCEV, ה- Powertrain משלב ערימת תאי דלק, יחידות הכונן החשמליות, סוללה גדולה (לוקח אנרגיה מחוברת מבלימה ומספקת כוח מילואים/הגברה למנועים החשמליים) ומיכל בלחץ גבוה לאחסון המימן.
לעת עתה, ה- FCEV המגן נותר אב-טיפוס, אך הוא עשוי להצביע על זמינותה של גרסה המופעלת על מימן של המותג מחוץ לכביש בעתיד הקרוב. INEOS המתחרה אישרו כולם, גרסת מימן של גרנדיאר שלה נמצאת בעבודות – מכונית שקיימת את המגן הישן בסטיילינג שלה ומטרתה למלא את החלל שהמגן החדש עזב – לאחר שחתם על הסכם עבודה עם יונדאי, מה שהופך את רכב השטח Nexo של תאי הדלק.
לא נחשפו שום מפרט, כמו ביצועים וטווח, ולנד רובר עדיין לא חשפה תמונות של אב -הטיפוס של המגן FCEV. האב-טיפוס ישמש לבחינת צריכת הדלק ויכולות השטח והגרירה של מכוניות עם כוח מימן.
JLR רואה בטכנולוגיית מימן אידיאלית לרכב גדול יותר עם דרישות לטווח הארוך שצריך לנהוג בתנאים חמים מאוד וקרים מאוד-הרבה יותר מהנהון לגישה של Go-Anywhere של המגן.
זה גם ייתן ל- Defender Line-up אפשרות לפליטת אפס לצד היברידית Plug-in מבולבלת של P400E שנחשפה בספטמבר 2020.
המשרד משתף פעולה עם מספר מומחים בתחום, כולל מערכות רכב מרלי ומרכז התיעוש הסוללות בבריטניה (UKBIC).

ראלף קלאג, ראש תאי מימן ודלק עבור יגואר לנד רובר, אמר: “אנו יודעים שיש למימן תפקיד בתערובת העתיקה העתידית בכל ענף התחבורה, ולצד סוללה רכבים חשמליים, הוא משתמש באפשרות פליטת אפס צינור זנב נוסף עבור היכולות והדרישות מסוימות של מערך הרכבים העולמי של יגואר לנד רובר. ”
לחץ כאן כדי לקרוא הרבה יותר על מכוניות תאי דלק מימן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

חדש 2022 פורשה Cayenne מתיחת פנים נתפס על מצלמת וידאו עם פחות הסוואהחדש 2022 פורשה Cayenne מתיחת פנים נתפס על מצלמת וידאו עם פחות הסוואה

כבר זיהינו את פורש פורשה Cayenne בדיקות בטווח טווח טורבו S E-Hybrid לקצץ, ועכשיו המרגלים שלנו צילמו 4×4 עודכן הן SUV ו קופה פיין לפני שחרורו מאוחר יותר השנה. אלה

‘אף אחת מהחגיגות הפוליטיות לא ראויות להצביע שלנו בבחירות הכלליות’‘אף אחת מהחגיגות הפוליטיות לא ראויות להצביע שלנו בבחירות הכלליות’

על זה, השבוע שלפני הבחירות הכלליות ב -2019, אנא לחץ ממש כאן כדי לענג בבדיקה סקפטית בריאה ממדיניות המנוע של מניפסטים לחגיגה – שאף אחד מהם לא עומד בבדיקה רבה