הופעת הבכורה המלאה עבור דגם ה- GT Line של ספורט ספורטי חדש

זה היה מופע עמוס עבור קיה עם הופעה ראשונה של קו Cee’d GT לצד הרעיון של מרחב הספורט ודגם פיקנטו מעודכן.
המפיק השתמש גם בתוכנית כדי להציג תצוגה מקדימה של היישום הראשון של מנוע הבנזין T-GDI בנפח 1.0 ליטר T-GDI וכן את תיבת ההילוכים האוטומטית של שבע המהירות Doube-Clutch.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ניתן להשיג בכל שלושת סוגי הגוף של Cee’d-חמש דלתות, שלוש דלתות וספורט ספורט-זה מביא מספר שדרוגי עיצוב בהתאם לדגמי ה- Cee’d GT ו- Pro_cee’d GT הרבה יותר.
6

החלק החיצוני של דגמי קו ה- GT מקבל שדרוגים כמו אורות ריצה של LED בשעות היום ופגושים עמוקים יותר, פגושים אחוריים גדולים יותר של GT ופליטים תאומים, אדני צד מושכים, נורות LED ועיצוב גלגל סגסוגת חדש בגודל 17 אינץ ‘.
בפנים, מכוניות קו ה- GT מקבלות ריפוד ייחודי שחור, לבן ואפור, לוגו קו GT ברחבי תא הנוסעים, ואותו הגה שחור ועור של פסנתר ודוושות סגסוגת אלומיניום המותאמות לדגמי GT בעלי ביצועים גבוהים של קיה.
6

חלק מעדכוני קו ה- GT כולל גם את המנוע החדש של 1.0 ליטר ‘T-GDI’. בעקבות מגמת צמצום, מנוע תלת-צילינדרים THEA צריך לשפר את צריכת הדלק והפליטות, והוא הראשון ממגוון המנועים הקרוב של קיה לערוך הופעת הבכורה שלה באירופה. יחידה צמצומה זו מייצרת 118 כ”ס עם מומנט של 172 ננומטר
לבסוף, דגמי ה- Cee’d GT Line יהיו זמינים גם עם תיבת הילוכים אוטומטית של DCT עם שבעה הילוכים עם דגמים המצוידים במנוע הדיזל המשודרג בנפח 1.6 ליטר CRDI, שמגביר את הכוח מ- 126 כ”ס ל -131 כ”ס, ואילו המומנט עומד על ידי 20 ננומטר, גם ל 285 ננומטר.
6

קו ה- Kia Cee’d GT יימכר לקראת סוף 2015, כאשר המחירים הוכרזו במועד מאוחר יותר. מנוע הטורבו בנפח 1.0 ליטר ותיבת ההילוכים המצמדת הכפולה יעשו שניהם לדגמי KIA אחרים בבוא העת, אם כי בדיוק אילו עדיין יש לאשר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

100 יגואר אוטונומי כמו גם מכוניות ומשאיות של לנד רובר כדי לפגוע בכבישים בבריטניה השנה100 יגואר אוטונומי כמו גם מכוניות ומשאיות של לנד רובר כדי לפגוע בכבישים בבריטניה השנה

יגואר לנד רובר חשפה תוכניות לייצור צי של יותר ממאה רכבי מחקר אוטונומיים – עם בדיקות על כבישים ציבוריים שמתחילים בהמשך השנה ו החדשות מגיעות זמן קצר לאחר שהמותג חשף