קונספט חדש של Bentley Exp 100 GT שנחשף לחגוג את המאה של המותג

זהו ה- Bentley Exp 100 GT, מתנת יום הולדת מרהיבה מהמותג הבריטי לעצמו לציון מאה שנה – אך גם מבט קדימה לטכניקות וטכנולוגיות שיכולות להיות תוצג במהלך 15 השנים הבאות.
ה- EXP 100 GT הוא תירור מפואר-חשמלי-טהור-חשמלי במיוחד, שפותח כדי להראות כיצד השיטה של ​​בנטלי ל”נחתה לטיולים “עדיין תהיה רלוונטית בשנת 2035. באורך של 5.8 מטר, הרכב ארוך משמעותית מהמוולסאן הנוכחי. אולם קו הגג של הרעיון אינו גבוה מזה של ה- GT היבשתי הנוכחי.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מכוניות היוקרה הטובות ביותר למכירה
הפרופורציות של מכונית המופע משקפות את העובדה שהיא נתפסת כרכב חשמלי. יש לו מצנפת קצרה יותר מאשר הנורמה בבנטלי מנועי בעירה, וקו החלון יושב עוד יותר קדימה כתוצאה מכך. אזור תא הנוסעים נשלט על ידי דלתות המספריים העצומות, באורך מטר, הנפתחות כלפי מעלה ומשלבות קטע ממערכת הגגות כדי להפוך אותו לפשוט יותר להיכנס ולצאת מהרכב.
14

הנקודה המגדירה של פרופיל הצד מגיע ככל הנראה אחרי הדלת, שם יש מסך אחורי רעוע ואז זנב ארוך להפליא. ראש העיצוב החיצוני של בנטלי, ג’יי.פי גרגורי, אמר לנו כי היו אזכורים עדינים לדגמים קלאסיים. “הרכב לוקח קצת רישיון קונספט,” הוא אמר, “אבל יש מעט מהסוג R Continental של שנות החמישים. כקבוצה, קיבלנו את ההחלטה ליצור רכב שהראה מה גורם לנו למי שאנחנו, אך משקף גם איזה סוג מותג אנו רוצים להיות בעתיד. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

רק 5% מהמכניקה יכולים לעבוד על מכוניות ומשאיות חשמליותרק 5% מהמכניקה יכולים לעבוד על מכוניות ומשאיות חשמליות

רק חמישה אחוזים מהמכניקה העובדת בסוכנויות כמו גם במוסכים ברחבי בריטניה, מוסמכים לעבוד על כלי רכב חשמליים, על פי גוף השוק המוביל. בפעולה להצהרת הממשלה כי איסור על מכירת דלק