Vauxhall Insignia מקבל דיזל חדש כמו גם Apple Carplay

Vauxhall עדכנה את סלון משפחת Insignia וכן את טווח האחוזה עם מנוע דיזל “לוחש” חדש בנפח 1.6 ליטר שהוכן לרכוש כעת. באותו זמן בדיוק, היא הוסיפה את הקונסיירז ‘החדש של GM’ Onstar ‘כמו גם את שירות הקישוריות, בעוד שאפל Carplay מוצעת גם כן בפעם הראשונה.
מחליף את 118, 128, כמו גם גרסאות 138 כ”ס של מנועי הדיזל בנפח 2.0 ליטר, הדיזל המורכב בנפח 1.6 ליטר ‘לוחש’ יושב מתחת למערכת הלחישה החדשה בנפח 2.0 ליטר במתחרה של פורד מונדאו. החל מ -19,534 ליש”ט כמו גם עיצובים המפרט המובילים המגיעים ל -26,114 ליש”ט, 134 כ”ס 1.6 CDTI Ecoflex Design תשיג 0-60 קמ”ש תוך 10.9 שניות, וימשיך למהירות עליונה של 130 קמ”ש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

השימוש בדלק מוכרז בכ- 74.3 מגה-בתים, עם פליטות CO2 של 99 גרם/ק”מ כאשר הם משויכים עם גלגלי סגסוגת בגודל 17 אינץ ). המערכת החדשה בנפח 1.6 ליטר התווספה לאחרונה לקרוסאובר מוקקה, כמו גם לשם ‘הלחישה’ היא להקצות שיפורים מוצהרים בעידון על הדיזל הישן.
גם חדש במגוון הוא מערכת האונסטאר של המשרד, שהוצגה לפני מספר ימים. זה מאפשר לבעלים להתחבר למוקד טלפוני מקוון 24/7, כאשר מפעיל מסוגל לבדוק את מצבו של הרכב כמו גם את הבריאות, לגלות כמו גם להיכנס ליעדים ל- SATNAV, כמו גם אפילו להזמין את המלון. כמו כן הוא מציע נקודה חמה Wi-Fi במשך שבעה מכשירים, הודעה על תגובת חירום אם כרית אוויר פרוסה כמו גם התאוששות מכוניות גנובות.
TheStar Tech מוצע כבחירה של 395 ליש”ט בכל טווח ה- Insignia, אולם נפוצה על האליטה המובילה, המהדורה המוגבלת כמו גם דגמי VXR. כמו כן, INSIGNIA היא המכוניות והמשאית הראשונות ביותר במגוון של ווקסהול למצוא עם שילוב הסמארטפון של CARPLAY של אפל, חלק ממערכת הניווט של Intellilink 900 מהדור השני.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

100 יגואר אוטונומי כמו גם מכוניות ומשאיות של לנד רובר כדי לפגוע בכבישים בבריטניה השנה100 יגואר אוטונומי כמו גם מכוניות ומשאיות של לנד רובר כדי לפגוע בכבישים בבריטניה השנה

יגואר לנד רובר חשפה תוכניות לייצור צי של יותר ממאה רכבי מחקר אוטונומיים – עם בדיקות על כבישים ציבוריים שמתחילים בהמשך השנה ו החדשות מגיעות זמן קצר לאחר שהמותג חשף