מרצדס-מאיבאך S600 אולטרה-יוקרתית מופיעה ב- LA

דגם דגל חדש המבוסס על S-Class ו- Mercedes-Maybach S600 של S-Class ונחשף בתערוכת LA Motor Motor השבוע. הוא ארוך יותר מ -200 מ”מ מאשר Class S-Base-Base, ומציע יותר מקום מדגם Maybach 57 הישן.
בפנים זה מה שמרצדס מתארת ​​כ”רמה הגבוהה ביותר של התאמה אישית והתאמה אישית של מרצדס בנץ “, עם עור יוקרתי, מתכות ויערות. מתחת למכסה המנוע נמצא V12 6.0 ליטר עם 530 כ”ס ומומנט של 830 ננומטר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

יהיה גם S500 V8 Maybach ו- V6 S400 4MATIC. המכונית אמורה למכירה באביב עם דגמי S600 שצפויים לפלס את דרכם לבריטניה. אומרים כי המחירים הם 10,000 עד 15,000 ליש”ט גבוהים יותר מאשר חיובי מרצדס בגין כיתת S-Base Fase, שתכניס את גרסת ה- S600 למגרש הכדור של 130,000 ליש”ט.
14

מרצדס-מאיבאך מעוצבת מחדש בהרחבה, עם קו גג גבוה יותר מאשר ה- S-Class LWB-תורם לעלייה במשקל של 150 ק”ג-ומייבך תגי בפנים ומבחוץ. הפנים מפואר כמו שאפשר לצפות, עם אף חתיכת פלסטיק גלויה אחת בשום מקום בתא הנוסעים. כל משטח פלסטיק חשוף בכיתה S מצופה עור במייבך, ממסגרות החלון לתחתית המושבים ואפילו את הפאנל בסוף לוח המחוונים.
בעוד שמותג הביצועים החדש של מרצדס-AMG יעבוד את הקסם שלו על פני הטווח, אין זה סביר שיהיו גרסאות מרצדס-מאיבאך של מכוניות מרצדס אחרות.
14

“אין לנו תוכניות נוספות לדגמי Maybach אחרים”, אמרה הבוס והשיווק של מרצדס אולה קלניוס. “למודל זה צורת גוף משלו ורמות הבלעדיות הגבוהות ביותר. A45 AMG עובד עם ה- A-Class, אבל זה לא אותו דבר עם מייבאך. ”
מר קילניוס היה משותף לגבי הסיכוי לגרסת פולמן של בסיס גלגלים ארוך עוד יותר של מייבאך לאור הקלאס של פולמן שאנו יודעים שהוא בדרך, ואומר “חכה ותראה-זה כל מה שאנחנו מכריזים לעת עתה”.
הועלה גם הסיכוי של רכב שטח של מרצדס-מאיבאך, והתגובה הייתה שמרצדס “אינה שולטת דבר-המכנה המשותף הוא שזה צריך להיות הביטוי המורכב ביותר של מותרות”.

האם יש צורך בדגם ה- S-Class העליון הזה? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

ב.מ.וו חושפת צבע משתנה צבע וטכנולוגיית Infotainment Tech ב- CESב.מ.וו חושפת צבע משתנה צבע וטכנולוגיית Infotainment Tech ב- CES

בתכנית האלקטרוניקה הצרכנית של 2022 BMW מציגה טכנולוגיות חדשות שיכולות לטרוף לדגמים העתידיים שלה. אלה כוללים מערך תיאטרון מושב אחורי עם תצוגה בגודל 31 אינץ ‘8K, צבע חיצוני’ דיו ‘משנה

רכב השטח האלפיני מגיע! המותג של רכב הספורט של רנו, העומד בפני הכסף מחוץ לכבישרכב השטח האלפיני מגיע! המותג של רכב הספורט של רנו, העומד בפני הכסף מחוץ לכביש

המותג הצרפתי שנולד מחדש אלפין הוא הנוכחי במספר הולך וגדל של יצרני רכב ספורט הקים רכב שטח, רכב חושף את הבנתם. רכב השטח האלפיני הצפוי להופיע בשנת 2019, ותצוגה מקדימה