פיג’ו להשקת מיתוג רכב חשמל של Motion & Motion Motion Sleecation במיתוג רכב בג’נבה

פיג’ו הודיעה על חתימת המותג החדשה שלה לשנת 2019, אמורה להיחשף באופן ציבורי בתערוכת הרכב של ז’נבה השנה. המיתוג המעוצב מחדש מסמל את המשמרת של החברה לעבר החשמל ומוצג הופעה על דגם פיג’ו חדש השנה.
המיתוג המעודכן מותאם מתוך קו התווית הנוכחי של “תנועה ורגש” של פיג’ו, אשר מעתה יקרא “תנועה & e-motion” בהכרה בתוכנית החברה לחשמל את כל הטווח שלה עד שנת 2023.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• ניתן לבנות קונספט של פיז’ו אלקטרוני לאחר 2020
קו התג החדש ילווה בגרסה מעוצבת מחדש של סמל האריות של החברה, עם אפקטים אור ירוקים וכחולים דמויי קריסטל.
התג החדש של פיג’ו ותוגת “תנועה & e-motion” מעודכנת שימש לראשונה בתפיסה האלקטרונית של המשרד מתוך תערוכת הרכב של פריז 2018. בעתיד הקרוב, הוא יוחל גם על גרסאות ה- PHEV של דגמי 3008, 508 Fastback ו- 508 SW של החברה.
דייוויד פיל, המנכ”ל של פיג’ו בריטניה אמר: “חתימת התנועה והרגיל האלקטרוני שאנו מפעילים באמת את החזון שלנו למה שאנחנו רוצים שהמותג יעמוד בו.
“התאמת החתימה בה אנו משתמשים כבר כמעט עשור מדגימה כיצד אנו מותג הדבק בתכונות עקרוניות שפיג’ו ידועה, תוך התפתחות להתאים לעתיד חשמלי.”
לחץ כאן עבור כל הנוכחים בהצטברות לתערוכת הרכב של ז’נבה לשנת 2019 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

ממשלת הממשלה מכוונת למדיניות חניית רכב אגרסיביתממשלת הממשלה מכוונת למדיניות חניית רכב אגרסיבית

מדיניות חניית רכב אגרסיבית נמצאת בכסאות הצולבות של התפקיד הנוכחי ביותר של מיליארד פאונד לתמיכה ברחובות הגבוהים בבריטניה. סקירת קווים צהובים כפולים, הצגת ‘תקופת חסד’ לנהגים כמו גם גרד מצלמות