הונדה סיוויק מתוקנת 2015 שנחשפה בתערוכת המנוע של פריז

ההאצ’בק של הונדה סיוויק טופל באחוז בעדכוני סטיילינג קלים, כאשר יריב הגולף הרענן של פולקסווגן הופך בתערוכת הרכב של פריז.
השינויים החיצוניים עדינים יחסית, אולם כוללים סגנון קדמי ספורטיבי יותר עם פגוש קדמי מלוטש יותר, כמו גם פנסים חדשים הכוללים אורות ריצה בשעות היום. גם ההאצ’בק מוסיף פגוש אחורי בסגנון מפזר, חצאיות צד עמוקות יותר, ספוילר אחורי שחור כמו גם אורות אחוריים LED חכמים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• תערוכת הרכב של פריז 2014
פנים עם החוץ הרענן, מבפנים זכה לתשומת לב קלה. זה נראה קצת יותר יוקרתי; עם ידיות דלת כרום כמו גם מושב רענן יותר כמו גם בדים לקצץ. עם זאת, התוספת הגדולה ביותר היא שמע קישור הונדה חדש לגמרי כמו גם מערכת מידע.
הונדה קישור, שצפויה להתווסף על פני העיצובים של הונדה עד 2015, היא מערכת המונעת על ידי אנדרואיד המיועדת לביצועים של סמארטפון, כאשר מסך המסך שבעה אינץ ‘מגיב לקמצוץ, החלק כמו גם מחוות ברז. זה גם כולל DAB משותף כמו גם רדיו אינטרנט, Bluetooth, גלישה באינטרנט כמו גם מצלמה אחורית. ניתן להוסיף SAT-NAV כאופציה.
הונדה חשפה גם נגזרת ספורטיבית חדשה עבור האצץ האזרחי. למרות שלא נעשו תיקונים בסולר 1.6 כמו גם במנועי דלק 1.8, הספורט אמור לתת את הטון לדגם ה- Hot Civic Type-R הקרוב. זה עושה זאת עם חזית עמוקה יותר המתאימה הפגוש יחד, ספוילר אחורי מקודד צבע כמו גם סגסוגות חדשות בגודל 17 אינץ ‘. תיקוני פנים מוגבלים לשנת גג שחורה.
מכשירי תקן ברחבי זן 2015 יכללו כעת את המערכת הפעילה של הונדה של הונדה. המערכת נועדה למנוע תאונות במהירות נמוכה, המערכת יכולה לסרוק את הדרך קדימה, כמו גם להחיל את הבלמים אם היא מגלה התנגשות קרובה מתחת ל 20 קמ”ש.
גלה מה עוד עושה את הופעת הבכורה שלו בתערוכת הרכב של פריז לשנת 2014 עם התצוגה המקדימה המעמיקה שלנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

בעלים חדשים של פיאט 500 שזכו לתגמולים בקריפטו לנהיגה יעילהבעלים חדשים של פיאט 500 שזכו לתגמולים בקריפטו לנהיגה יעילה

פיאט השיקה יוזמה חדשה של ניידות אלקטרונית שתראה את הנהגים של 500 החדשים שלה המתוגמלים בקריפטו, כך הם נוהגים בצורה יעילה יותר. המכונה Kiricoins, לאחר מכן ניתן לבזבז תגמולים אלה

‘איסור הדיזל של מועצת העיר בריסטול רודף נהגים חפים מפשע‘איסור הדיזל של מועצת העיר בריסטול רודף נהגים חפים מפשע

אם אתה מקוון או דרישה לנסוע לפינה השמאלית התחתונה של בריטניה, אתה ראוי לאהדה עמוקה ממני, ואני חושד, אחר אנשים בעלי אופי הוגן הרואים בגמישות התנועה זכות אנושית בסיסית. זה