רנו מוסיפה חיתוכים חדשים ל- Clio ו- Twingo Variety

רנו חשפה שתי תוספות לקצץ חדשות לטווח הרכב הקטן שלה. הרכב של טווינגו סיטי מקבל דגם חדש של המפרט העליון, The Dynamique S, שמביא אחיזה של שדרוגי סט נוסף ושדרוגי סטיילינג, ומתומחר בין 12,545 ליש”ט. יש גם חבילת Look Line חדשה עבור ה- Clio Supermini, המספקת סטיילינג ספורטיבי יותר ללא שדרוגי המנוע תמורת 400 ליש”ט נוספים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

Spec Span Span זמין רק בגרסת ה- TCE 90 טורבו בנזין של פולקסווגן UP! יריבות של טווינגו, ומקבלת את חבילת הספורט כמשותפת – זה היה בעבר רק כאופציה. זה מוסיף גלגלי סגסוגת חתוכים ביהלומים בגודל 16 אינץ ‘, מדבקות שחורות מאט ומפרט חיצוני באדום. מתווה לבן זמין כאופציה.
7

בפנים, יש כעת גימור עור אדום ושחור, בתוספת דוושות אלומיניום ואדום המתאר בקונסולה המרכזית וסביב תא הנוסעים. ציוד נוסף מעל מפרט Dynamique כולל אורות LED בשעות היום, מראות דלתות מחוממות חשמליות, בקרת שיוט, מערכת זהירות של יציאה מסלולית והגה גזום עור וכקשן ציוד.
בינתיים, חבילת ה- GT-Line Look מאפשרת לרוכשי CLIO להעניק לדינמיקה שלהם Dynamique MediaNav ו- Dynamique S MediaNav מעצבת יתרון ספורטיבי תמורת 400 ליש”ט מבלי לשדרג למפרט ה- GT-Line השומן המלא.
7

זה זמין רק עם בנזין TCE בגודל 89 כ”ס בגודל 0.9 ליטר TCE ומנועי דיזל DCI של 89 כ”ס 1.5, ושינויים חיצוניים כוללים 16 אינץ צלחות ותגיות GT.
Trim הפנים השתנה גם על דגמי Dynamique MediaNav ו- Dynamique S MediaNav, עם או בלי חבילת המראה של קו ה- GT. תאורת הפנים היא כעת לבנה בהירה עם קיצוץ אפור מתווה ותוספות מקף שחור מאט. בקרות מיזוג אוויר הן כיום מאט כרום, בעוד שהזן כולו מקבל מאט כרום המתווה סביב תא הנוסעים. בנוסף, הרוכשים שהולכים על עיצוב ה- GT-Line יכולים כעת לציין מצלמת חניה אוטומטית אחורית תמורת 250 פאונד נוספים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מאת אמנות למשחקים: חמישה חדשניים מנצל עבור מכוניות הצלה ומשאיותמאת אמנות למשחקים: חמישה חדשניים מנצל עבור מכוניות הצלה ומשאיות

נכון או שקר? מכוניות הצלה הם רק עבור אנשים שרוצים לתקן אותם או להציע להם. אם הגבת “שקר”, עבודה נהדרת – סביר להניח שיש לך צד חדשני. למרות השוק העיקרי